• 180.000 kids willen OERRR

    180.000 kids willen OERRR

    Natuurmonumenten wil graag dat zoveel mogelijk mensen geven om de natuur in Nederland. Niet alleen de huidige (60+) leden, maar ook jonge kinderen (en hun ouders). Daarom hebben we samen OERRR ontwikkeld. Een programma waarmee we kinderen stimuleren en inspireren om buiten te spelen. Lekker knutselen, klimmen en klauteren in de natuur, daar worden kinderen gelukkig van. En onze klant ook. Want in 2 jaar tijd hebben 180.000 kinderen zich aangemeld voor OERRR.

    middelen: DM - eDM - PRINT - RADIO - POS - Online - SOCIAL - Premium - event - SCHOLEN EN VERENIGINGEN

    Natuurmonumenten wil graag dat zoveel mogelijk mensen geven om de natuur in Nederland. Niet alleen de huidige (60+) leden, maar ook jonge kinderen (en hun ouders). Daarom hebben we samen OERRR ontwikkeld. Een programma waarmee we kinderen stimuleren en inspireren om buiten te spelen. Lekker knutselen, klimmen en klauteren in de natuur, daar worden kinderen gelukkig van. En onze klant ook. Want in 2 jaar tijd hebben 180.000 kinderen zich aangemeld voor OERRR.

    middelen: DM - eDM - PRINT - RADIO - POS - Online - SOCIAL - Premium - event - SCHOLEN EN VERENIGINGEN

  • Hier kan niemand omheen

    Hier kan niemand omheen

    XpertHR van Reed Business is een online kennisbank voor HR-professionals. De uitdaging: hoe introduceer je een product dat nog niet bestaat, waar geen (bewuste) behoefte naar is en dat als potentiële concurrent voor de eigen doelgroep gezien kan worden? Je zet het eerst heel stevig en met lef neer. Maar uiteindelijk draait het natuurlijk niet om het product, maar om de klant. Die hebben we vervolgens dan ook op een voetstuk gezet. Want dankzij XpertHR kan de HR-professional uitblinken. En dat deden de resultaten ook. Want XpertHR was de meest succesvolle productintroductie van Reed Business ooit.

    middelen: PRINT - RADIO - EDM - ONLINE - EVENT - DEMOFILM

    XpertHR van Reed Business is een online kennisbank voor HR-professionals. De uitdaging: hoe introduceer je een product dat nog niet bestaat, waar geen (bewuste) behoefte naar is en dat als potentiële concurrent voor de eigen doelgroep gezien kan worden? Je zet het eerst heel stevig en met lef neer. Maar uiteindelijk draait het natuurlijk niet om het product, maar om de klant. Die hebben we vervolgens dan ook op een voetstuk gezet. Want dankzij XpertHR kan de HR-professional uitblinken. En dat deden de resultaten ook. Want XpertHR was de meest succesvolle productintroductie van Reed Business ooit.

    middelen: PRINT - RADIO - EDM - ONLINE - EVENT - DEMOFILM

  • Heerlijk heldere kerst

    Heerlijk heldere kerst

    Voor Heineken mogen we al jarenlang mooie kerst e-cards (filmpjes) en eindejaarsgeschenken maken. Namens de Raad van Bestuur heeft al menig premier, lid van het koningshuis en captain of industry onze season's greetings mogen ontvangen. Met fanmail als gevolg. Daarnaast hebben we voor Heineken (en Amstel) diverse promoties ontwikkeld en gewerkt aan de visibility in de horeca.

    middelen: EDM - MAIL - PREMIUMS - POS - EVENT

    Voor Heineken mogen we al jarenlang mooie kerst e-cards (filmpjes) en eindejaarsgeschenken maken. Namens de Raad van Bestuur heeft al menig premier, lid van het koningshuis en captain of industry onze season's greetings mogen ontvangen. Met fanmail als gevolg. Daarnaast hebben we voor Heineken (en Amstel) diverse promoties ontwikkeld en gewerkt aan de visibility in de horeca.

    middelen: EDM - MAIL - PREMIUMS - POS - EVENT

  • Site by Alsjeblaft!